1402/03/16 تعداد بازدید: 161
print
پیام رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام۱۵ خرداد

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور پیامی، سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدای قیام خونین ١۵ خرداد را گرامی داشت.

 به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،  در پیام «غلامحسین حسینی نیا»، آمده است:

در چهاردهم خرداد ماه، خورشیدی غروب کرد که با طلوع آن هزار چشمه نور در زندگی ملت ایران جوشیده بود. روحی عروج کرد که با نفس روح الهی‌اش پیکر ملت را جان بخشیده بود. جانانی آرام گرفت که نفس گرمش، سردی و افسردگی از جهان اسلام زدوده بود. لبانی خاموش شد که آیات الهی عزت و کرامت را بر مسلمین فروخوانده و یأس و ذلت را از روح آنان دور ساخته بود.

خرداد همیشه بار غم بر دوش ما نهاده است؛ مسلماً قیام پانزده خرداد سال 1342 نیز نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ایران به شمار می آید و روشنگری های امام خمینی (ره) برضد سیاست های انحصارطلبانه نظام منحوس پهلوی، آغازی برای شکل گیری نهضتی فراگیر و تحولی بی بدیل در کشور شد. 

قیام پانزده خرداد به رهبری امام راحل در واقع نماد ظلم ستیزی، استبدادستیزی، آزادی خواهی و اعتراض به سیاستهای یک  نظام سیاسی طغیانگر بود که تداوم خود را با اتکا به منطق زور و یکجانبه گرایی و نه خواست و اراده مردم قرار داده بود.

باعث افتخار است که سازمان آموزش فنی و حرفه ای، در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کند و می تواند در مسیر تحول و توسعه پایدار کشور مؤثر باشد.

سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب و جمهوری اسلامی ایران  و شهیدان قیام 15 خرداد سال 1342 را گرامی داشته و بار دیگر تجدید پیمان با آرمان ها و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را اعلام می داریم و امید است خانواده بزرگ این سازمان باکوششی مضاعف به جهت عزت و اعتلای ایران اسلامی در مهار تورم و رشد تولید گام های مؤثری بردارند.

 

نظرات:

loader