1395/11/10 تعداد بازدید: 877
print

دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت بیان داشت:حرکت کشور به سمت توسعه آموزش های فنی و مهارت های حرفه ای به طور حتم تحولات چشمگیری را در دستیابی به توسعه ملی و مهارت کشور در پی خواهد داشت .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به نقل از  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دکتر لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی برای اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که نهم بهمن ماه جاری در هتل المپیک برگزار شد، پیامی صادر کرد.

 متن این پیام که توسط مجید طهرانیان، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران قرائت شد، به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

   نیاز جهان کنونی به خلاقیت و توانمندی انسان، می رود تا دستاوردهای بزرگی را برای تسهیل در زندگی بشر رقم زند که مهارت اندوزی و توسعه آن،  یکی از اصول مهم در تحقق این امر بوده و متخصصان کشورمان در همراه کردن علم؛ فناوری و ایمان در دست یابی
 به قله های پیشرفت و ترقی، گام های بلندی برداشته اند.

   در حقیقت بخش بزرگی از اندیشه و تدبیر برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی از مسیر هدایت جوانان نخبه و با استعداد این مرز و بوم و ایجاد بسترهای لازم برای بهره مندی از توانایی این سرمایه های گرانقدر می گذرد تا در گرو همت بالا، تفکر خلاق، تلاش و همت ارزنده این جوانان تلاشگر بتوانیم شاهد دست یابی کشور عزیز اسلامی به جایگاه واقعی در عرصه تولید ملی و دستاوردهای داخلی باشیم.

   حرکت کشور به سمت توسعه آموزش های فنی و مهارت های حرفه ای به طور حتم تحولات چشمگیری را در دستیابی به توسعه ملی و مهارت کشور در پی خواهد داشت که دستاوردهای آن ماندگار خواهد بود.

   برگزاری هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت اقدام شایسته و مهمی برای بررسی و تبیین
دیدگاه های متخصصین و تشویق استعدادهای برتر مهارتی کشور می باشد که لازم است از تلاش دست اندرکاران و برگزار کنندگان تجلیل گردد.

   ضمن تبریک به تمامی برگزارکنندگان این دوره مسابقات، امیدوارم این عزیزان در ادامه این راه درخشان، موفق و سربلند باشند.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی

 

نظرات:

loader