1402/09/25 تعداد بازدید: 47
print
روز پربازدید در مشهد مقدس

«مهرداد عظیمی» رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سفر استانی به خراسان رضوی علاوه بر دیدار با استاندار و مسئولان آستان قدس رضوی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهر مقدس مشهد بازدید کرد.

 

روز پربازدید در مشهد مقدس

«مهرداد عظیمی» رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سفر استانی به خراسان رضوی علاوه بر دیدار با استاندار و مسئولان آستان قدس رضوی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهر مقدس مشهد بازدید کرد.

 

 
 
 
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای، حضور در جمع صمیمی همکاران و رؤسای مراکز استان خراسان رضوی از دیگر برنامه‌های مهم معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیئت همراه در این سفر بود.
 
دیدار با استاندار خراسان رضوی
در این سفر یک روزه، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با «نظری» استاندار خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های این استان و شهر مقدس مشهد به ویژه مرز مشترک با کشور افغانستان، گفت: با توجه به رویکرد سازمان در زمینه توسعه دیپلماسی مهارت، آماده همکاری کامل جهت گسترش نهضت مهارت آموزی در خارج از مرزهای کشور هستیم و خراسان رضوی ظرفیت بالایی در این زمینه دارد.
وی با قدردانی از حمایت استاندار خراسان رضوی از توسعه آموزش های مهارتی در سطح استان، خواستار مساعدت در خصوص تخصیص اعتبارات دور اول سفر ریاست محترم جمهور شد.
«نظری» استاندار خراسان رضوی هم در این دیدار با قدردانی از اقدامات ارزشمند صورت گرفته در حوزه مهارت آموزی خاطرنشان کرد: از پروژه های فرهنگی، اقتصادی و صنعتی که منجر به تحول آفرینی می شوند، حمایت می کنیم.
 
 
دیدار با مدیران آستان قدس رضوی و بنیاد برکت
دیدار و گفتگو رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با «فیضی» قائم مقام آستان قدس رضوی از دیگر برنامه های این سفر یک روزه و محور این دیدار بهره مندی از ظرفیت های غنی دو حوزه در جهت مهارت آموزی و اشتغال بود. 
همچنین تفاهم نامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و بنیاد برکت رضوی به امضاء «عظیمی» معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «استادآقا» مدیرعامل بنیاد برکت رضوی رسید. تفاهم نامه ای که هدف از امضاء آن، توسعه فرهنگ یادگیری آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی، تسهیل اشتغال پایدار و مولد محرومین، افزایش توان فنی و مهارتی مخدومین، تعریف و راه اندازی رشته های فنی و مهارتی زودبازده با سرمایه خرد و ... است.
 
 
تلویزیون اینترنتی مهارت با هدف انجام مأموریت های آموزشی و جریان سازی رسانه ای راه اندازی می شود
«عظیمی»، همچنین در نشست صمیمانه با همکاران و رؤسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان  خراسان رضوی به تبیین موضوعاتی چون، برنامه ریزی برای راه اندازی تلویزیون اینترنتی مهارت با هدف انجام مأموریت های آموزشی، درآمدزایی و جریان سازی خبری، تبیین نهضت مهارت آموزی، اهمیت دیپلماسی مهارت، وضعیت برنامه هفتم توسعه، تصویب اساسنامه سازمان پس از 50 سال و تغییر رویکردها در دوره جدید و ... پرداخت.
وی تصریح کرد: در کنار انجام مناسب مأموریت های ذاتی سازمان، هیچ خبری به اندازه خوب شدن حال سازمان و بهتر شدن سطح معیشتی همکاران خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور موجب خوشحالی ما نمی شود و از همه توان برای تقویت بودجه و تعریف منابع درآمدی جدید استفاده می کنیم.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حمایت های دولت، مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان جهت ارتقاء وضعیت سازمان قدردانی کرد.
 
 
بازدیدهای متنوع
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهر مشهد نیز بازدید کرد. 
مراکز شماره یک، شهید قاسم سلیمانی، آموزش هتلداری و گردشگری شهید آوینی مشهد، مراکزی بودند که مورد بازدید معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیأت همراه قرار گرفتند.
وی در این بازدید ضمن گفتگو مربیان و کارآموزان دستور رسیدگی فوری رفع مشکلات آنان را صادر کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرات:

loader