1395/10/25 تعداد بازدید: 980
print

روسای ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی با استفاده از تکنولوژی وبینار در مراسم بزرگداشت آیت اله هاشمی رفسنجانی در محل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور حضور شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ادراه کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مراسم بزرگداشت آیت اله هاشمی رفسنجانی را برگزار کرد که به صورت وبینار در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی نیز پخش شد و در همین راستا روسای ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در آن حضور یافتند.

  تلاوت آیاتی چند از کلام ا... قرآن مجید، سخنرانی رییس سازمان و مداحی سوگواری از برنامه های مراسم مذکور بود که به صورت وبینار برای از طریق پرتال سازمان قابل پخش بود.

محمد امین سازگارنژاد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس این سازمان، در ابتدای سخنان خود طی پیام تسلیتی به مناسبت رحلت جانگداز آیت اله هاشمی رفسنجانی برای ایشان رحمت واسعه و همنشینی با اولیاء و اوصیاء الهی را مسئلت کرد.

وی بیان داشت: آیت اله هاشمی رفسنجانی نه به عنوان فردی صاحب منصب، بلکه به عنوان فردی با دیدگاه منطقی وعقلانی و بزرگ مردی که وجود خویش را مصروف تعالی نظام و جامعه کرده است، دارای ارزش و ارج می باشد.

محمد امین سازگارنژاد، با اشاره به وجود بحران های جهانی و به ویژه در کشورهای منطقه آسیا، رویکرد منطقی و عقلانی ایشان را در ایجاد وتداوم امنیت خاطر ملت، آسودگی و آرامش کشورمان پشتوانه ای ارزشمند عنوان کرد.

وی اضافه نمود: این بحرانی که ناشی از تندروی ها و افراط گری است متوجه جمهوری اسلامی ایران نیز بوده و هست و در مقاطع مختلف کشور ما را نیز نشانه رفته و قربانی گرفته است. مقام معظم رهبری و آیت اله هاشمی نیز هدف همین تروریسم کور قرار گرفته اند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: امنیت ملی و آرامش خاطری که در کشورمان برقرار است، حاصل وجود انسان های بزرگی همچون آیت اله هاشمی رفسنجانی می باشد.

وی در ادامه تأکید کرد: جنس حضور ایشان آن چنان ارزشمند است که در آینده به چنین الگوهایی برای تداوم حیات جامعه نیازمندیم.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، همراهی و همدلی دولت، مجلس و ملت را برای تأمین امنیت جامعه و خانواده ها امری ضروری عنوان کرد.

محمد امین سازگار نژاد بیان داشت: در این مراسم نقش والای آیت اله هاشمی رفسنجانی را در دوام و بقای آرامش و امنیت کشور ارج نهاده و تجلیل می نماییم.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد: هرکدام از ما بتوانیم مسؤولیت خویش را در دنیای پرتلاطم امروز شناخته و با صداقت، اخلاص و امانت عهده دار رسالتی که بردوشمان است، باشیم.

معاون وزیر ضمن تسلیت مجدد این مصیبت بزرگ به مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده معزز ایشان صبر مسئلت کرد

 

نظرات:

loader