1396/10/14 تعداد بازدید: 611
print
پیام معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل گزینش


"هوالبصیر"

 

همکاران تلاشگر دفتر گزینش

 

با سلام و تحیت

جایگاه اثربخش منابع انسانی در تعالی  سازمان ها  به عنوان عنصری حیاتی و راهبردی کاملاً مشهود است. این مهم در سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور با رسالت بزرگ توانمندسازی سرمایه های  انسانی کشور عزیزمان از اهمیتی افزون برخوردار است.

پرواضح  است که اثربخشی نیروی انسانی  علاوه بر ارتقای دانش و تخصص حرفه ای، تعالی سجایای اخلاقی  و کرامات انسانی را می طلبد.

در این میان  حوزه گزینش، در نقش  هدایت گر و حمایتی خود مبتنی بر عدل و انصاف ، رسالت مهمی را در راستای جذب و حفظ نیروهای با تقوا،  متعهد و آگاه  عهده دار است.

15 دی  ماه؛ سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش  را فرصتی شایسته دانسته و ضمن عرض تبریک و گرامیداشت این روز،  اقدامات خالصانه  و تلاش های بی دریغ  همکاران ارجمند  حوزه گزینش را در سازمان آموزش فنی  و حرفه ای کشور  ارج نهاده و سپاس می گویم.

امید آن است که  در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر این که گزینش باید هوشمندانه، عالمانه و دقیق باشد دستاوردهای ارزشمندی را  در مسیر جذب ، پالایش و بالندگی منابع انسانی پویا و کارآمد و صیانت از سلامت اداری و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد باشیم.

 

سلیمان پاک سرشت

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

 

 

 

نظرات:

loader