1396/11/14 تعداد بازدید: 758
print
پیام دکتر پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به اولین رویداد کارگرد " جاب میت Job Meet"

به نام آنکه جان را فکرت آموخت

 

فرارسیدن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی و آغاز دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی و چهلمین بهار انقلاب را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

پیوند آموزش های مهارتی با بازار کار از مهمترین اولویت ها و راهبردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است. افزایش چشمگیر عرضه نیروی کار نسبت به تقاضای آن به ویژه در حوزه دانش آموختگان دانشگاهی، فضای کسب و کار را برای آنان محدود نموده است. لذا یکی از مهم ترین تکالیف سازمان در کنار ارتقای مهارت های تخصصی فنی و حرفه ای و توسعه مهارت های نرم و آمادگی شغلی، انعطاف پذیری در تمامی روش ها و فرآیندهای ارائه این نوع آموزش هاست تا با توجه به شرایط خاص جامعه هدف، امکان شرایط  اشتغال پذیری آنان فراهم شود. در این راستا مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی حرفه ای به عنوان یک مرکز ملی و بین المللی با همکاری ستاد فنآوری نانوی ریاست جمهوری و شرکت های دانش بنیان و نهادهای مرتبط، رویداد کارگَرد "جاب میت / Job Meet "  را برای شما عزیزان برنامه ریزی نموده است. می دانید عملیاتی نمودن و تحقق اهداف سیاست های کلی اشتغال، مستلزم هم اندیشی و تعامل با بسیاری از دستگاه ها و نهادهای دولتی و خصوصی است که به نظر می رسد در این رویداد مهارتی، بخشی از آن محقق خواهد شد.

 

رسالت این سازمان مقوله مهم آموزش های مهارتی و شغلی است که انجام شایسته و نوآورانه با کمک شرکت های فعال در دنیای کار منجر به اشاعه کارآفرینی و تربیت نیروی انسانی کارآمد و در نهایت دستیابی عادلانه به فرصت های شغلی، رشد اقتصادی و توسعه پایدار خواهد شد.

در پایان ضمن آرزوی خوشبختی و موفقیت برای همه شما عزیزان، از تمامی همکاران گرامی خود در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای، و دیگر شرکت ها و نهادهای مجری که به هر نحو در برگزاری این رویداد تلاش می نمایند، سپاسگزاری می نمایم و موکدا از برنامه ریزان سازمان انتظار ارتقای سطح کیفی و تداوم برگزاری چنین رویدادهایی را دارم.

 

                                                                                                   سلیمان پاک سرشت


نظرات:

loader