1395/11/13 تعداد بازدید: 1771
print
پیام تبریک معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی

با سلام و تحیت

گرامی می داریم! یاد و نام معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران، حضرت  امام خمینی(ره)  و درود می فرستیم به روح بلند ایشان!

دهه مبارک فجر؛ رویدادی محصور به زمان نیست؛  میلاد بهار انقلاب  شکوهمند اسلامی است در  تاریخ عطف جمهوری اسلامی ایران .

دهه مبارک فجر فرصتی ارزشمند برای به تصویر کشیدن  عشق  بی بدیل هم وطنانمان به ایران اسلامی عزیز و رشادت بی مانند دلیرمردان و شیرزنانی است که با دلاوری و شهامت،  بخشی از  ارزشمندترین افتخارات  میهن عزیزمان  را رقم زدند.

به طور حتم، ثمرات این دلاوری ها و از خودگذشتگی ها، آنچنان که بارها توسط ملت شریف ایران در صحنه های متعدد تکرار گشته  برای همیشه  جاودان خواهد ماند.

ضمن گرامیداشت ایام مبارک پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بخصوص "یوم الله 22 بهمن" با  پاسداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب،  مراتب تبریک و تهینت خویش را حضور رهبر عظیم الشأن ، ملت معزز  و خانواده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام می نمایم.

و یقیناً در پاسداری و تعالی اهداف عالیه انقلاب اسلامی، دینی بزرگ بر دوش یکایک ما می باشد که با توجه به رسالت مقدس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در توسعه و توانمندسازی منابع انسانی که همانا بزرگترین و ماندگارترین خدمت به مردم است، وظیفه خطیر خانواده بزرگ و همدل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورپرواضح است.

            امید آن است که  همواره در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقتدار روز افزون میهن عزیزمان پرتوان و پرثمر واقع شویم.
 


  برادر شما          
محمد امین سازگارنژاد
   
 

نظرات:

loader