1395/12/15 تعداد بازدید: 2316
print
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:  اقتصاد کشور سال آینده جهش چشمگیر خواهد داشت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز ما نیازمند جامعه و دولت کارآفرین هستیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره  کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، علی ربیعی در همایش خیرین اشتغال کشور در مشهد با بیان اینکه دولت تدبیر و امید برآمده از خیر جمعی است اظهار کرد: امروز دیگر کارآفرینی سازمان و فردی کفایت نمی کند بلکه ما به جامعه و دولت کارآفرین نیاز داریم.

وی از توانمدسازی به عنوان زیباترین گونه کار نام برد و خاطر نشان کرد: باید افراد توانمند شوند و این  بهترین کار خیر می باشد.

ربیعی با بیان اینکه هر دوره 8 ساله پس از سه سال اثراتش مشخص می شود افزود: رکود در جامعه ما از سال 87 آغاز شده است اما باید گفت که امسال سال شکوفایی دولت و سال آینده سال جهش دولت است و ما الان به نقطه تعادل رسیده ایم.

وی از تورم کنترل شده به عنوان یکی از دستاوردهای دولت یازدهم نام برد و گفت: شکاف بین مزد و تورم طی دو دهه گذشته در سه سال اخیر تغییر کرده و به طور صعودی مزد بر تورم پیشی گرفته است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از تلاش دولت برای اصلاح روند قدرت خرید مردم گفت و عقلانیت، سخت کوشی ، مدارا و اجماع بزرگ را به عنوان صفات برجسته دولت روحانی عنوان کرد.

ربیعی با اشاره به اجرای طرح تکاپو،اظهار کرد: بین جمعیت فارغ التحصیل و بازار کار و اشتغال شکافی موجود است که  با طرح تکاپو می توان آن را گرفت.

نظرات:

loader