1396/11/03 تعداد بازدید: 2279
print

درنشست مشترک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و رییس و اعضا اتحادیه هتلداران استان انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزشی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و  حرفه ای خراسان رضوی، در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ارتقاء سطح مهارت افراد شاغل در صنعت هتلداری و گردشگری و با توجه  به اهمیت آن در رضایتمندی گردشگران و زائرین بارگاه منور رضوی در مشهد، نشست مشترکی با حضور افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و محمد قانع رییس اتحادیه هتلداران استان و جمعی از اعضا این اتحادیه برگزار شد.

در این جلسه رحیمی ضمن تبیین اهداف آموزش های مهارتی و تاثیرگذاری آن در جذب گردشگر از آمادگی مرکز آموزش هتلداری و گردشگری مشهد جهت ارائه آموزش های تخصصی ویژه، بر اساس نیاز اتحادیه هتلداران مشهد گفت و ادامه داد: همچنین در حال حاضر 30 آموزشگاه آزاد فنی و  حرفه ای در این حوزه مشغول فعالیت هستند که می توانند آموزش هایی در خور و بروز را ارائه نمایند.

در ادامه این نشست قانع نیز در سخنانی ضمن تاکید بر نقش حیاتی آموزش های فنی و حرفه ای در ارتقاء سطح کیفی مهارت و کارآمدی افراد شاغل در حوزه هتلداری و گردشگری، خواستار تدوین و تنظیم تفاهمنامه همکاری مشترک جهت تسهیل و توسعه همکاری های متقابل و استفاده از ظرفیت های مشترک شد.

نظرات:

loader