1396/11/04 تعداد بازدید: 636
print
نشست بررسی شیوه های همکاری با به کارگیری تکنولوژی های نوین مخابراتی با حضورمدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و مدیرعامل شرکت مخابرات استان

با حضورمدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و مدیرعامل شرکت مخابرات استان شیوه های همکاری با به کارگیری تکنولوژی های نوین مخابراتی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در نشست افشین رحیمی حضورمدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و علی کارگزار مدیرعامل شرکت مخابرات استان راه های جدید همکاری بین دو دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این نشست رحیمی ضمن تشریح و تبیین شیوه ها و مدل های آموزشی در حوزه مهارت آموزی بر لزوم بروزرسانی این مدل های آموزشی و به کارگیری سخت افزارها و نرم افزارهای نوین تاکید کرد.

کارگزار نیز در سخنان خود با اشاره به سابقه همکاری بین دو دستگاه و استقبال از ادامه این همکاری ها ادامه داد: این همکاری می تواند در فضای تهاتری ادامه یابد.

در ادامه مقرر شد تا معاونت های دو نهاد با انجام امور کارشناسی و فعالیت های همپوشانی در قالب تفاهمنامه بسترهای استفاده از فضای دیجیتال را در جهت توسعه و ترویج همکاری های دو دستگاه را فراهم نمایند.

نظرات:

loader