1396/11/09 تعداد بازدید: 941
print
نخستین نشست خبری معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در جمع خبرنگاران گفت: جامعه توانمند از عهده ایجاد اشتغال و فقر زدایی بر می آید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، دکتر سلیمان پاک سرشت در نخستین نشست خبری خود به تشریح برنامه ها و اولویت های سازمان متبوع خود پرداخت.

وی در جمع خبرنگاران از مهارت ها و توانمندی های حرفه ای به عنوان بخشی از دارایی و ثروت یک نسل نام بد و خاطر نشان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان نهاد همکاری اجرای طرح های بزرگ اشتغال کشور ایفای نقش می کند.

وی تصریح کرد: مسیر کنونی توسعه کشور باید همسو با تربیت و پرورش نسلی که دارای مهارت است شکل گیرد و امید می رود که با همراهی اصحاب رسانه بتوانیم حساسیت جامعه را نسبت به چالش فقر مهارتی برانگیزیم.

پاک سرشت با بین این نکته که جامعه توانمند از عهده ایجاد اشتغال و فقر زدایی بر می آید تاکید کرد: آموزش های عمومی فنی و کارآفرینی بر حسب مزیت ها و نیازهای استانی ارائه خواهند شد.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ارتقای کیفی و هدفمند کردن آموزش های مهارتی اولویت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای عنوان کرد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

نظرات:

loader