1397/12/22 تعداد بازدید: 1240
print
معرفی نفرات برتر هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان آموزش فنی و  حرفه ای کشور در مشهد

هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان آموزش فنی و  حرفه ای کشور در مشهد برگزار شد.

در این مراسم نفرات برتر مسابقات با حضور عزت اله پوریان سرپرست حوزه روابط عمومی سازمان و حجت الاسلام و المسلمین سجاد عقیلی دبیر شورای فرهنگی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و همچنین حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه یا خراسان رضوی، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش در این دوره از مسابقات در رشته قرائت مصطفی قاسمی از استان تهران، مهدی مرادی از استان فارس و داوود سروی از استان اردبیل به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته ترتیل برادران نیز ابوطالب ابراهیمی از استان مازندران، رضا ابراهیمی از استان بوشهر و کاظم خادمی از استان خراسان جنوبی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این رقابت ها بیت ا... رستمی از استان اردبیل، اسماعیل نژاد محمدی از استان اصفهان، داریوش عسکری از استان ایلام در رشته حفظ جزء شش قرآن کریم رتبه  های اول تا سوم را به دست آوردند که در همین رشته، فائزه سادات قریشی نسب از استان یزد اول، محبوبه شفیعی از استان تهران دوم و صغری دیزجی از استان آذربایجان شرقی سوم شدند.

در گروه خواهران در رشته ترتیل رتبه های اول تا سوم به ترتیب به حمیده جلالی از استان فارس، فرشته آشوب از استان سیستان و بلوچستان و آمنه ملکی نژاد از استان آذربایجان شرقی اختصاص یافت.

در این دوره از مسابقات عبدالرضا شنبلی از استان کهکیلویه و بویر احمد، ولی سالاروند از استان لرستان و حمید کاویان پور از استان مازندران به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم رشته اذان شدند.

در گروه مفاهیم خواهران رتبه اول را نورالعین جعفری نژاد کسب کرده و سهیلا محمدی از آذربایجان غربی دوم و مریم منصوری از استان تهران سوم شد.

در گروه مفاهیم برادران نیز مجید مهدیزاده از استان کرمان، سید احمد علوی از استان   قم و جلیل علی میرزالو از استان آذربایجان غربی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در ادامه این مراسم از دبیران قرآنی تمای ساتان های حاضر در این دوره از مسابقات تقدیر شد.

 

 

 

 

نظرات:

loader