1396/05/25 تعداد بازدید: 2617
print
معرفی برترین های مسابقات ورزشی بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد

از تیم ها و نفرات برترسومین دوره مسابقات ورزشی بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات ورزشی بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد با معرفی نفرات برتر  رشته های این دوره از مسابقات برگزار شد.
دراین مراسم در رشته شطرنج از مهناز نجیب زاده و نازی کاظمی پور هردو از کرمان و مریم ربانی از خراسان رضوی به عنوان نفرات اول تا سوم و از تیم های استان های کرمان گلستان و زنجان به عنوان تیم های اول تا سوم تقدیر شد.
همچنین در رشته تنیس روی میز به ترتیب نرمین لوایی از مازندران مریم آقایی و نسرین گلابی هر دو از گلستان رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در همین رشته دربخش تیمی استان های گلستان مازندران و کرمان رتبه های اول تا سوم را کسب نمودند.
سمیه حاتمی و فاطمه تقوی از گلستان و فاطمه یوسفی از خراسان جنوبی نیز به ترتیب سه نفر برتر در رقابت های دارت اعلام شدند که در کنار تیم های دارت گیلان گلستان و کرمان مورد تقدیر قرار گرفتند.
در رشته والیبال نیز تیم های استان های سیستان و بلوچستان کرمان و خراسان شمالی نیز به ترتیب به عنوان تیم های اول تا سوم مورد تقدیر قرار گرفتند.
جام اخلاق این دوره از رقابت ها را تیم زنجان به خوداختصاص داد.

نظرات:

loader