1396/05/26 تعداد بازدید: 2361
print
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی در اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای در حوزه بانوان دارای عملکردی سرآمد است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی در اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد گفت: جامعه به توسعه پایدار و پیشرفت نمی رسد مگر اینکه مادران توانمندی داشته باشیم.


به گزارش روابط  عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد، زهرا فرشته حسین زاده سلجوقی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی با اشاره به عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای در زمینه آموزش های مهارتی بانوان از آن به عنوان سازمانی سرآمد در حوزه بانوان نام برد.
وی جمع ورزشکاران را جمعی دارای شور و نشاط توصیف و خاطر نشان کرد: در جامعه ا ی که صحبت از افسردگی و خمودگی است لازم است تا برای بهبود وضعیت زنان و مادران در شیوه تربیتی خود تجدید نظر نمایند.
وی تصریح کرد: جامعه به توسعه پایدار و پیشرفت نمی رسد مگر اینکه مادران توانمندی داشته باشیم و اگر دغدغه چنین جامعه ای داریم لازم است به نیمی از پیکره جامعه که همان زنان هستند توجه بیشتر و حتی تبعیض مثبت اعمال شود.
حسین زاده سلجوقی ادامه داد: هرجا که صحبت از شور و نشاط است، پای زنان توانمندی در میان است که می توانند با تفکر و سیاستگذاری صحیح خانواده و جامعه را در مسیر درست هدایت نمایند.
در ادامه این مراسم شهناز رمارم  منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد در سخنانی اظهار کرد: برای پیشرفت کشور باید زنان را هم دید زیرا ما دارای زنانی شایسته اما محجوب هستیم که بعضا این نجابت با خود کم بینی اشتباه گرفته می شود.
وی بابیان اینکه اکنون زمان به اقضای زمانه از خانواده های سنتی وارد خانواده های مدرن شده اند اضافه کرد: این مساله باعث شده تا زنان علاوه بر ایفای نقش مادری، همسری، خواهری و دختری سهم یک زن شاغل را نیز عهده دار شوند و به دنبال سهم خود از اجتماع باشند.
رمارم تاکید کرد: توسعه بدون تکیه بر تمامی منابع امکانپذیر نیست و زنان نیمی از منابع کشور هستند، پس برای توسعه بایستی زنان نیز دیده شوند.

 

 

 

نظرات:

loader