1396/11/11 تعداد بازدید: 918
print
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی درهمایش انجمن  وقف، مهارت و اشتغال در شهرستان بردسکن: اساسی ترین قدم برای رسیدن به اشتغال، مهارت آموزی است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در بردسکن گفت: اولین مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای را با حضور خیرین در بخش های مختلف تشکیل شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی،  افشین رحیمی در همایش انجمن وقف، مهارت و اشتغال شهرستان بردسکن که در محل فرهنگسرای مهر خاتم‌الانبیای این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امسال با توجه به شعار سال، تمام  تلاش خود را  بر روی بحث اشتغال متمرکز و تاکنون بیش از 70 درصد تعهدات آموزشی و مهارتی خود را در استان انجام داده‌ایم.

وی ماموریت مهارت‌آموزی را از تعهدات این سازمان نام برد و افزود: اولین مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را با حضور خیرین در بخش‌های مختلف تشکیل شده است.

وی اشتغال را از دغدغه‌های مردم و مسئولان نام برد و افزود: برای رسیدن به اشتغال، مهارت‌آموزی اول کار است و بعد با آموزش‌های لازم افراد می‌توانند با ورود به بازار کار به‌صورت عملیاتی کارها را انجام دهند.

وی بردسکن را شهری نخبه‌پرور ذکر کرد و اظهار داشت: حمایت‌های مسئولان شهرستان و خیرین این نوید را می‌دهد، که در آینده نزدیک شهری بدون داشتن افراد بیکار را داشته باشیم.

رحیمی وقف مهارت‌آموزی و اشتغال را دیگر برنامه این اداره کل نام برد.

 

 

 

 

 

نظرات:

loader