1397/09/07 تعداد بازدید: 985
print
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا: امسال 15 میلیون نفرساعت آموزش های مهارتی در خراسان رضوی ارائه شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای امسال تاکنون 15 میلیون نفرساعت آموزش های مهارتی و فنی حرفه ای در چارچوب فعالیت های این اداره کل به علاقه مندان و متقاضیان جویای کار و حتی شاغل در سطح استان ارائه شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا سیاست اصلی و محوری در ارائه آموزشهای فنی و  حرفه ای را افزایش مهارت افراد در سطوح و مشاغل مختلف اعلام و بیان کرد: فعالیت مراکز مختلف آموزشی جوار دانشگاه، پادگانها و خوابگاهها ی دانشجویی در کنار فعالیت مراکز دولتی و غیردولتی آموزشی با هدف توسعه آموزش های فنی و مهارتی و افزایش توانمندی اقشار مختلف صورت می گیرد.
وی ادامه افزود: ارائه آموزش های فنی و مهارتی علاوه بر سکونت گاه های رسمی، در مناطق حاشیه نشین و سکونتگاه های غیررسمی شهرهای مشهد، نیشابور، سبزوار و تربت حیدریه نیز انجام می شود.

وی ادامه داد: در این ارتباط 63 پایگاه در مناطق حاشیه نشین شهری خراسان رضوی فعالیت دارند که 21 پایگاه آن دولتی و42  پایگاه توسط بخش خصوصی اداره می شود.

 

 

 

نظرات:

loader