1395/11/21 تعداد بازدید: 1945
print
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در جمع مسوولین و کارشناسان آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان: باید  آموزشگاه های آزاد به دنبال استفاده از ابزارهای نوین آموزشی باشند

گردهمایی مسوولین و کارشناسان آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای خراسان رضوی با هدف تبیین دستورالعمل ها و فرایندهای تبلیغی سال 95 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی در گردهمایی مسوولین و کارشناسان آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای خراسان رضوی که با هدف تبیین دستورالعمل ها و فرایندهای تبلیغی سال 95 برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی های روز دنیا در جنبه های مختلف زندگی لازم است تا آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای نیز به سمت استفاده از ابزارهای نوین سوق داده شوند.

وی با اشاره به توجه و نگاه ویژه ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به حوزه فناوری اطلاعات افزود: بنابراین بایستی در سال آتی  آموزشگاه های آزاد به این سمت حرکت کنند که تا حد امکان آموزشگاه های خود را در بستر وب ارائه نمایند.

رحیمی همچنین براستفاده از شبیه سازها در امر آموزش های مهارتی تاکید کرد و گفت: استفاده از شبیه سازها علاوه بر کاهش هزینه ها، درصد ریسک را نیز پائین می آورد.

وی دربخشی دیگر از سخنان خود یادآور شد: با توجه به توسعه فضاهای مجازی ضروری است تا مسوولین و بازرسین آموزشگاه های آزاد نیز در حوزه فناوری اطلاعات دارای اشراف کافی باشند چراکه بعضا شاهد تبلیغات و یا حتی تخلفاتی از سوی آموزشگاه های آزاد در این فضا هستیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی با اشاره به مطرح شدن بحث کاهش تعداد کارآموزان و یا رکود کار برخی از آموزشگاه های آزاد اضافه کرد: رفع این مساله مستلزم انجام نیاز سنجی درست آموزشی و بروزرسانی تجهیزات و سرفصل های آموزشی است تا آموزش ها بر اساس تقاضا ارائه شود.

نظرات:

loader