1396/08/23 تعداد بازدید: 868
print
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی از اجرای طرح بازدید همگانی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان خبر داد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: از 20 تا 25 آبان ماه مراکز آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی میزبان اقشار مختلف استان می باشند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی با اشاره به اجرای طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای سراسر کشور اظهار کرد: مراکز آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی نیز همزمان با سراسر کشور از 20 آبان ماه میزبان اقشار مختلف مردم در کارگاه های آموزشی می باشد .

وی با اشاره به مدت زمان 5 روزه اجرای این طرح ادامه داد: این طرح با هدف ارتقای جایگاه و منزلت آموزش های فنی و حرفه ای و ترویج فرهنگ کارومهارت آموزی در جامعه با معرفی ظرفیت ها و توانمندی های سازمان به اجرا درآمده است.

رحیمی خاطر نشان کرد: طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای فرصت مناسبی است تا خدمات، برنامه ها و توانمندی های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را در مسیر ارتقای توانمندی های سرمایه های انسانی به ویژه جوانان عزیزمان  معرفی نماییم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای یادآور شد: از ابتدای آغاز طرح در استان تمامی مراکز به فراخور آموزش های قابل ارائه خود میزبان دانش آموزان مدارس و هنرستان ها، دانشگاهیان در سطح روسا، اساتید و دانشجویان و همچنین اتحادیه های صنفی و اصناف و مسوولین  ارشد هر شهرستان بوده اند.

رحیمی تاکید کرد: با اجرای دقیق این طرح، زمینه آشنایی بیشتر مردم به ویژه نخبگان علمی، اساتید، صاحب نظران، دانش آموزان و دانشجویان با فعالیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای فراهم می‌شود.

وی اجرای این طرح را دارای اثرگذاری مطلوبی در روند توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ارتقاء جایگاه آموزش های مهارتی در رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرد.

وی یادآور شد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان دارای 55 مرکز ثابت دولتی می باشد که این مراکز مجهز به تجهیزات و امکانات و کارگاههای ثابت و سیار است.

نظرات:

loader