1397/07/11 تعداد بازدید: 1001
print
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی از آغاز ثبت نام پنجمین مرحله آزمون های سنجش مهارت خبر داد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: ثبت نام پنجمین مرحله آزمون های سنجش مهارت از طریق سامانه http://advari.irantvto.ir آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور از 10 مهرماه جاری ثبت نام اینترنتی پنجمین مرحله آزمون های هماهنگ و متقاضیان صنعت ساختمان از طریق سامانه http://advari.irantvto.ir   در استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: ثبت نام اینترنتی پنجمین مرحله آزمون متقاضیان صنعت ساختمان از 10 مهرماه آغاز و تا  هفدهم این ماه ادامه خواهد  داشت.

رحیمی خاطر نشان کرد: پنجمین مرحله آزمون متقاضیان صنعت ساختمان 27 مهرماه در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی همچنین از امکان ثبت نام پنجمین مرحله آزمون های هماهنگ استان تا 17 مهرماه خبر داد و  گفت: آزمون هماهنگ سنجش مهارت کارآموزان بخش دولتی و خصوصی نیز 27 مهرماه برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است اضافه کرد:  متقاضیان بایستی پس از ثبت نام در آزمون، از بیست و سوم تا بیست و پنجم مهر ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.

نظرات:

loader