1397/11/17 تعداد بازدید: 762
print
سلیمان پاک سرشت: ارتقای مهارت نیروی انسانی، عنصر اصلی دستیابی به دو آرمان بزرگ استقلال و آزادی است

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به عنوان 4 رکن اصلی انقلاب اسلامی گفت: استقلال و آزادی چیزی جدا از توسعه نیست و این سازمان با آموزش مهارت و رهایی افراد از محدودیت ها در تحقق استقلال و آزادی که دو آرمان بزرگ این انقلاب هستند، نقش مهمی را برعهده دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر و رئیس سازمان در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که شانزدهم بهمن ماه در جمع مسئولان و کارکنان ستادی برگزار شد، ایام فاطمیه را تسلیت گفته و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

پاک سرشت در ادامه گفت: یاد امام و شهدای انقلاب و تمامی بزرگانی که این تحول و حرکت نادر و بزرگ تاریخی را رقم زدند، گرامی می داریم. دهه فجر فرصت ارزشمندی است تا نقش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را در تحقق 4 رکن اصلی انقلاب اسلامی که همان شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، ارزیابی کنیم و ببینیم، سازمان در کارنامه40 ساله انقلاب اسلامی تا چه اندازه در تحقق انتظارات نقش آفرین بوده است.

 

نیروی انسانی توانمند، لازمه دستیابی به استقلال است

 

پاک سرشت افزود: لازمه استقلالی که از مهد این انقلاب به وجود آمده،  اقتصادی توسعه گرا است که با نیروی انسانی توانمند و ثروت آفرین به دست می­آید و ما می توانیم مدعی باشیم که فعالیتی که در این سازمان دنبال می شود در تحقق استقلال که یکی از کلیدی ترین اهداف انقلاب اسلامی است، نقش بسزایی دارد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: یقیناً ما در توفیقات بدست آمده و همچنین کاستی­های موجود نقش داشته ایم و باید خودمان را در تحقق اهداف عالی انقلاب دخیل بدانیم و صادقانه و مؤثرتر در مسیر توفیق و سرافرازی گام برداریم.

 

توسعه و آزادی دو رکن جدایی ناپذیرند/ آموزش مهارت به افراد آنها را از قید و بند محدودیت ها آزاد می کند

 

پاک سرشت با بیان این که آزادی، رکن دیگر انقلاب شکوهمند اسلامی است گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با رسالت توانمندسازی نیروی انسانی و تبدیل استعدادهای افراد به توانایی از این حیث نیز تأثیرگذار بوده است.

معاون وزیر تعاون، کار  رفاه اجتماعی در ادامه تصریح کرد: آزادی و توسعه نسبتی جدا ناپذیر دارند و توسعه چیزی جز رها شدن افراد از قید و بندهایی که مانع به فعلیت رسیدن استعدادهایشان می­شود، نیست.

پاک سرشت گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با آموزش مهارت به گروه­های مختلف هدف از جمله دانش آموزان، دانشجویان، اقشار آسیب پذیر، زندانیان، بهبودیافتگان مواد مخدر، زنان سرپرست خانوار، معلولان، عشایر و روستائیان و ....،  با شکوفائی استعدادهایشان آن ها را از قید محدودیت­ها رها می سازد.

 

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل دارد

 

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تأکید کرد: نقش ما در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی نقشی چشمگیر است. تک تک ما در این سازمان در توسعه و تحقق اهداف این انقلاب شریک هستیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه یادآورد شد: باید اقبالی که این روزها به سازمان آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی شده است را قدر بدانیم و باور داشته باشیم که در تحول و توفیقی که قرار است، اتفاق بیفتد ما نقش مهمی را برعهده داریم.

پاک سرشت در خاتمه گفت: از این پس انتظارات جامعه از ما بیشتر می­شود و من یقین دارم؛ با وجود همکاران و مربیان دلسوز و با انگیزه موفق خواهیم شد.

 

نظرات:

loader