1396/10/10 تعداد بازدید: 853
print

مراسم معارفه سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای رشتخوار با حضور فرمانداز شهرستان و مدیرکل آموزش فنی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، با ابلاغ مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، علیرضا پایدار رود معجنی به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای رشتخوار منصوب شد.

بر این اساس جهت تجلیل از اقدامات علیرضا تربی مقدم رییس پیشین مرکز مذکور و      معارفه علیرضا پایدار رود معجنی سرپرست جدید این مرکز، مراسمی با حضور فرماندار رشتخوار و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و دیگر مسوولین شهرستان برگزار شد.

در ابلاغی که از سوی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان برای سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای رشتخوار صادر شده آمده است:

برادر گرامی جناب آقای علیرضا پایدار رود معجنی

با سلام و صلوات بر محمد و آل محد

احتراما نظر به تعهد، تخصص و توانایی جنابعالی به موجب این ابلاغ از این تاریخ به سمت سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای رشتخوار منصوب می شوید. امید است با همکاری مربیان دلسوز و کارکنان معزز و ضمن هماهنگی با مسوولین اداره کل و نیز امام جمعه محترم شهرستان، نماینده محترم مردم شریف خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم و تعامل با مسوولین اجرایی شهرستان و به کارگیری تمامی توانمندی ها و بهره گیری از همه ظرفیت های موجود منطقه به ویژه مناطق روستایی و با درایت و برنامه ریزی و نیاز سنجی در جهت توسعه آموزش های فنی و حرفه ای که بهترین مسیر برای ایجاد اشتغال مولد و کارآفرین و در نهایت توسعه پایدار می باشد موفق و موید باشید.

 

نظرات:

loader