1396/09/08 تعداد بازدید: 874
print
سردار فرحی، فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح:مهارت آموزی سربازان وظیفه بسیج همگانی را می طلبد

سردار فرحی، فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد نیروهای مسلح گفت: مهارت آموزی سربازان به عنوان ظرفیت و ثروت بزرگ ملی فراتر از حیطه نیروی های مسلح بوده و بسیج همگانی را می طلبد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سردار فرحی در نشستی که در راستای بررسی روند اجرای تفاهم­نامه مهارت­افزائی و تسهیل اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در محل این سازمان  برگزار شد تأکید کرد: سربازان نیروی جوان و با انگیزه و آینده ساز کشور هستند که به لحاظ حجم بالا(سالانه 500 هزار نفر) و پیوستگی، توانمندسازی و ارتقای فردی و اجتماعی این قشر نیازمند یاری و همکاری همه بدنه دولت و بسیج همگانی است.

وی با اشاره به مشکل بیکاری در کشور گفت: این اقدام بزرگ تاثیر روانی گسترده دارد و می تواند بخش مهمی از مشکلات اشتغال سربازان را پس از اتمام دوره سربازی رفع کند.

سردار فرحی در ادامه تأکیدکرد: هم افزیی و همراهی ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای سراسر کشور با ستاد نیروهای مسلح در تحقق این جنبش بزرگ بسیار مؤثر است.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد نیروهای مسلح افزود: آموزش 100 هزار نفر تا پایان سال جاری بین ارکان نیروهای مسلح در سراسر کشور شامل: ارتش 47 هزار نفر، سپاه:23 هزار نفر، ناجا 27 هزار نفر، وزارت دفاع 2 هزار و ستاد کل نیروهای مسلح یک هزار نفر توزیع شده است.

 

وی در خاتمه از پیگیری و تلاش مجدانه نیروهای مسلح برای انجام این جنبش بزرگ و حرکت بسیجی با هدف جهش در سال آتی خبر داد. 

 

نظرات:

loader