1396/09/08 تعداد بازدید: 2669
print
سردار توکلی، نماینده مهارت آموزی سپاه تأکید کرد: ضرورت نگاه ویژه و نو توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در راستای مهارت آموزی نیروهای مسلح

سردار توکلی نماینده مهارت آموزی سپاه بر ضرورت نگاه ویژه و نو توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در راستای مهارت آموزی نیروهای مسلح تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سردار توکلی، نماینده مهارت آموزی سپاه در نشستی که در راستای بررسی روند، اجرای تفاهمنامه مهارت افزائی و تسهیل اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در محل این سازمان  برگزار شد، گفت: در سپاه زیرساخت های لازم در راستای این جهش بزرگ طراحی و برای اجرا ابلاغ شده است.

سردار توکلی گفت: از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نگاه نو و تازه ای را در راستای آموزش نیروهای مسلح انتظار داریم.

وی با اشاره به روزآمد بودن نگاه نیروهای مسلح در تولید امنیت برای مردم و کشور گفت: انتظار می رود سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز در تدوین استانداردهای آموزشی، نحوه اجرا و ارائه آموزش های مهارتی متناسب با وظایف نیروهای مسلح  عمل کند.  

سردار توکلی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که نتیجه نگاه ویژه به ارتقای توانمندی های مهارتی نیروهای مسلح، اخذ مدارک مهارتی توسط سربازان و همچنین ارتقای امکان مدارک پس از اتمام خدمت سربازی باشد.



 

نظرات:

loader