1396/07/12 تعداد بازدید: 754
print
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: مهارت آموزی سربازان وظیفه، آغاز یک تحول عظیم در اشتغال و اقتصاد کشور

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: مهارت آموزی سربازان وظیفه، آغاز یک تحول عظیم در اشتغال و اقتصاد کشور

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در گردهمایی تخصصی مهارت افزایی و تسهیل اشتغال کارکنان نیروهای مسلح، آموزش سربازان را تحولی عظیم در اشتغال، بهره وری و اقتصاد کشور عنوان کرد.

محمدامین سازگارنژاد با بیان این مطلب که در نیروی انتظامی گنجینه ای از نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات داریم، اظهار داشت: این گنجینه در نیروی انتظامی بالقوه بوده و با مهارت آموزی، به یک گنجینه بالفعل تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به 40 سال سابقه ی در حوزه های مختلف آموزش، اذعان داشت: امروز، روز بسیار بزرگ برای جوانان کشور  است و کمک به اجرای امر مهارت آموزی سربازان وظیفه آغاز یک تحول عظیم در سال های بعد و به دنبال آن توسعه بهره وری اقتصادی در کشور است.

به گفته ی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت اجرایی نمودن این تفاهم نامه نیازمند روح و روحیه عالی است که جهت این امر باید فراتر از چارچوب های اداری عمل شود.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تصریح کرد: امروز روز بزرگی در تاریخ مهارت آموزی است و با کسب آموزش های مهارتی دریچه ی اشتغال و کارآفرینی به روی سربازان وظیفه گشوده خواهد شد.

محمدامین سازگارنژاد در پایان سخنان خود آمادگی همه جانبه سازمان آموزش فنی و حرفه ای در تحقق مهارت آموزی سربازان وظیفه، در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه جدی به اشتغال جوانان کشور اعلام نمود.

شایان ذکر است نشست با حضور ابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سردار سرتیپ عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح و جمعی از معاونین و روسای ستادی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و ستاد کل نیروی های مسلح در محل مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای برگزار شد.

 

 

نظرات:

loader