1396/09/30 تعداد بازدید: 730
print
در سفر رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای به منطقه ویژه اقتصاد مقاومتی کشور صورت گرفت: بازدید از روند اجرای آموزش های مهارتی و طرح های مختلف محرومیت زدایی قلعه گنج

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سفر به "قلعه گنج"منطقه ویژه اقتصاد مقاومتی کشور از پروژه توان افزایی جوامع محلی با محوریت مهارت آموزی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دکتر سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سفر به شهرستان "قلعه گنج" منطقه ویژه اقتصاد مقاومتی کشور از روند اجرای آموزش های مهارتی و طرح های مختلف محرومیت زدایی در روستاها و مناطق مختلف این منطبقه بازدید کرد.

در این بازدیدها که با حضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور، معاون اقتصادی استانداری کرمان و مدیران کل کرمان و هرمزگان و مسئولین استانی و محلی برگزار شد ، دکتر پاک سرشت بر لزوم توسعه آموزش های مهارتی که منجر به محرومیت زدایی می شوند، تاکید کرد.

معاون وزیر تعاون بیان داشت: در سایه به ثمر نشستن آموزش های مهارتی، در آینده نزدیک در منطقه محروم  قلعه گنج شاهد تحولات خوبی خواهیم بود. .

بنا بر این گزارش، طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی از سال 1393 به پیشنهاد استاندار کرمان و مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در شهرستان محروم قلعه گنج در دست اجرا است .

براساس تفاهمنامه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان و بنیاد علوی، به منظور توسعه پایدار و توان افزایی جوامع محلی در قلعه گنج خدمات آموزش فنی و حرفه ای در این شهرستان توسعه خواهد یافت.

این گزارش می افزاید: شناسایی و آموزش افراد واجد شرایط، فراهم کردن زمینه اشتغال، ایجاد فرصت های برابر آموزشی و مهارت اندوزی در روستاها و کاهش مشاغل وابسته به عرصه های منابع طبیعی از اهداف مهم این تفاهم نامه است.

 

نظرات:

loader