1397/11/24 تعداد بازدید: 720
print

تفاهنامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و سپاه امام رضا(ع) به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در آموزش و ارتقاء مهارت و اجرایی نمودن تفاهمنامه توسعه آموزش های فنی و حرفه ای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح جهت بهره گیری در زمان خدمت و توانمند ساختن آنان جهت ورود به بازار کار پس از پایان دوره مقدس سربازی، با حضور افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) تفاهمنامه همکاری آموزشی بین طرفین به امضا رسیده و مبادله شد.

برگزاری دوره های آموزشی در رشته های فنی بر اساس سهمیه ابلاغی سال ستاد کل و قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه به تفکیک شهرستان به عنوان موضوع این تفاهنامه ذکر شده است.

بر اساس این تفاهمنامه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان متعهد شده است که کارشناسان آموزش را به سپاه امام رضا معرفی نموده و علاوه بر بیمه نمودن کارآموزان در برابر حوادث حین آموزش، تامین مواد مصرفی کارگاه ها و تامین مربی واجد شرایط جهت تدریس را عهده دار گردد.

همچنین سپاه امام رضا نیز در بخشی از تعهدات خود صدور کارت تردد برای مربیان سازمان، تامین فضای مناسب آموزشی و رفع نواقص و بهسازی فضاها، تامین و سیله ایاب و ذهاب مربیان و  معرفی و ارسال تعداد کارکنان وظیفه  در طی دوره آموزشی را عهده دار شده است.

نظرات:

loader