1395/09/24 تعداد بازدید: 1757
print

530 نفر از کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس تاکنون از آموزش های تخصصی مهارتی بهره مند شده اند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی  در سفر یکروزه به شهرستان سرخس و به میزبانی سید مجتبی منبتی رییس بهره برداری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از مجموعه مذکور بازدید کرد.

رحیمی با همراهی رضا  سقاء خراسانی معاون آموزشی، رضا احمدزاده ثانی معاون اداری پشتیبانی و عباس زحمتکشان مدیر حراست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و مهدی عربی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرخس،بخش های مختلف  پالایشگاه از جمله استخراج و استحصال و انتقال را مورد بازدید قرار داد.

در ادامه در نشست مشترک  گزارشی مبنی بر شرکت530 نفر از کارکنان پالایشگاه مذکور در وره آموزش تخصصی در حرفه های نصاب تجهیزات پالایشگاهی، باز و بست و مونتاژکار لوله،  آتش نشان صنعتی و آشپزی ارائه شد.

در ادامه مدیرکل آموزش فنی و  حرفه ای استان ضمن تشکر از همکاری و تعامل پالایشگاه، اشتغال و اقتصاد را بزرگترین مطالبات مردم عنوان کرد و  بر تلاش سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای تعامل با همه دستگاه ها جهت دستیابی به این مهم تاکید نمود.

رییس بهره برداری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس نیز در این نشست یکی از راهبردهای پالایشگاه را تقویت اقتصاد شهرستان در راستای مسئولیت اجتماعی ذکر کرد.

منبتی در همین راستا به مدل جدید آموزشی اشاره نمود که سه ضلع  تشکیل دهنده آن فنی و حرفه ای به عنوان ارائه دهنده آموزش استاندارد، پالایشگاه به عنوان خریدار این خدمت و بخش خصوصی به عنوان مجری طرح و تربیت کننده کننده نیرو برای اعزام به سایر پالایشگاه های کشور،  هستند.

وی تصریح کرد: تربیت نیروی کارآفرین و خلاق  که قادر به ایجاد شرکت های فرعی اقماری با توان تولید و تامین نیاز های پشتیبانی و تدارکات پالایشگاه از مزایای این مدل و در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و تقویت بخش خصوصی است که به رفع مشکل بیکاری شهرستان کمک شایان می کند.

نظرات:

loader