1397/11/13 تعداد بازدید: 897
print
حضور مدیرکل و کارکنان آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن در مشهد

مدیرکل و کارکنان آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در کنار مردم شهید پرور مشهد در مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان به همراه جمعی از کارکنان و روسای ستادی اداره کل و مراکز مشهد در مراسم بزرگداشت یوم الله  12 بهمن همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی حضور یافتند.

در این مراسم مردم شهید پرور و انقلابی مشهد و مسؤولان این شهر با تجمع در عرصه میدان شهدا بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند و به دشمنان انقلاب و مزدوران آن ها اعلام کردند که همچنان مدافع این انقلاب هستند و پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

دراین مراسم باشکوه همزمان با لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و هواپیمای نمادین ایشان گلباران شد.

رژه یگان های نمونه موتوری نیروهای مسلح  و ادای احترام به  جایگاه نمادین امام خمینی در جماران، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در حوزه علم و فناوری خراسان رضوی و اجرای سرود انقلابی از جمله برنامه های این مراسم بود.

 

نظرات:

loader