1397/05/22 تعداد بازدید: 970
print
حضور تیم ارزیابی عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی

سرپرست تیم ارزیابی عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: هدف از بازرسی ها افزایش تعاملات بین دستگاهی و اثر بخشی در امور محوله می باشد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، جلسه ارزیابی شاخص های فضای عمومی این اداره کل با حضور تیم ارزیابی عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و روسای ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد .

در این جلسه انصاری سرپرست تیم ارزیابی عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هدف از ارزیابی ها را  اصلاح امور و عملکرد درست دستگاه ها عنوان و اضافه کرد: منظور از این بازرسی ها تعاملات بین دستگاهی و ارتباطات بیشتر و ایجاد وحدت ، همکاری و همدلی و افزایش اثر بخشی در امور محوله و اجرای صحیح و احسن برنامه ها می باشد.

وی ادامه داد: ارزیابی در واقع فرصتی طلایی برای انتقال مشکلات دستگاه های اجرایی در سطح استان ها و تبیین اهداف و برنامه های وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی است.

وی تاکید کرد: بحث سلامت اداری و خود ارزیابی و نظارت برای ما از اهمیت فراوانی برخوردار است و عملکرد استانها را راستی آزمایی نموده و سعی خواهیم کرد همه اقدامات در حضور همکاران انجام پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به بحث میز خدمت در دستگاه های اجرایی اظهار کرد: در این محور بایستی از کارشناسان متعهد و مجرب استفاده شود و همه خدمات بدرستی انجام شود و تمام تلاش ما در ارزیابی ها بر این است تا اصلاح امور بدرستی انجام و بر اساس برنامه های عملکردی فرایند کارها انجام پذیرد.

نظرات:

loader