1396/08/14 تعداد بازدید: 2057
print
تقدیر معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اهدا لوح تقدیری از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اهدا لوح تقدیری از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تقدیر و تجلیل نمود.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای افشین رحیمی گل خندان

مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی

با سلام و تحیت

کسب رتبه برتر در مجموع شاخص های اختصاصی و عمومی جشنواره شهید رجایی سال 1395 توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی را حضور شما و همکاران ساعی و تلاشگر آن مجموعه تبریک گفته و تلاش های ارجمندتان را ارج  می نهم.

یقینا آموزش های  فنی و  حرفه ای و توانمندسازی سرمایه های انسانی و توسعه و بالندگی ایران اسلامی عزیزمان جایگاه ارزشمندی داشته و به طور حتم تلاش مربیان دلسوز، کارشناسان تلاشگر، کارکنان ساعی و مسوولان متعهد در بخش دولتی و همچنین عملکرد مطلوب کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد و موسسات کارآموزی فنی و حرفه ای با انگیزه کسب خشنودی حق تعالی و هموطنان شریفمان در این راستا نقش مهمی دارد.

 

امید است که همواره شاهد حضور موثر مجموعه آ موزش فنی و حرفه ای آن استان در راستای تحقق اهداف توسعه ای دولت تدبیر و امید در فضای تلاش و همدلی باشیم.   

 

نظرات:

loader