1399/02/24 تعداد بازدید: 746
print

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی در جلسه شورای اسلامی مشهدمقدس، اهم برنامه ها و اولویت های اجرایی این اداره کل را تشریح نمود.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، این جلسه با حضور ریاست شورای اسلامی مشهد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، فرماندار مشهد، مدیران عامل شرکت های مخابرات، رایتل و همراه اول و تعدادی از مدیران ادارات کل برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در ابتدا ضمن گزارش وضعیت اشتغال مهارت آموختگان در سال های قبل اظهار داشت: این اداره کل در مقطعی از زمان که جامعه با ویروس منحوس کرونا درگیر بود ارائه آموزش های مهارتی به صورت ترکیبی از حضوری و نیمه حضوری (الکترونیکی) اجرا گردید و از 15 اسفند سال قبل نیز به دلیل اهمیت بالا و تأثیر مستقیم در ایجاد اشتغال مهارت آموختگان این آموزش ها به صورت مجازی ارائه شد.

افشین رحیمی در ادامه ضمن ارائه گزارش عملکرد آموزشی استان در سال 98 افزود: این اداره کل در حوزه آموزش های فنی و مهارتی، بر اساس ضرورت های خاص دوران شیوع ویروس کرونا و مسئولیت اجتماعی خود از ابتدای شیوع کرونا با بهره گیری از پتانسیل تعدادی از مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد و با همکاری خیرین به صورت رایگان نسبت به تولید محصولات بهداشتی مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی اقدام نمود که تاکنون بیش از 430 هزار ماسک و گان تولید و تحویل سفارش دهندگان گردیده است.

وی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای اجرای آموزش های عملی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی به مرحله عملیاتی رسیده است.

رحیمی تأکید کرد: آموزش و تربیت نیروی ماهر، متخصص و کارآفرین کلید ورود به بازار کار و تسهیل اشتغال زایی نیروی کار می باشد.

نظرات:

loader