1396/05/17 تعداد بازدید: 1548
print
تبریک روز خبرنگار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به خبرنگاران خبرگزاری ایرنای استان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به دیدار خبرنگاران خبرگزاری ایرنای استان رفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی به مناسبت 17 مرداد ماه –روز خبرنگار- با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنای خراسان رضوی این روز را بر فعالان عرصه خبر این رسانه تبریک گفت.

وی در نشستی با شاهین فرشاد رییس خبرگزاری ایرنای استان ضمن پاسداشت تلاش های خبرنگاران در انعکاس اخبار و رویدادها بابیان اینکه داشتن جهانی آگاه و پویا در پرتو داشتن اطلاعات صحیح و به موقع برای مردم امکانپذیر است از همراهی و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های دولت تدبیر و امید و خدمات نظام با اهدا سبد گل قدردانی نمود.

در ادامه این دیدار رئیس ایرنا خراسان رضوی اظهار کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی رسانه رسمی نظام جمهوری اسلامی ایران است و به رغم اینکه در ایرنا به عنوان رسانه رسمی کشور هیچگاه صحت و دقت در امر خبررسانی فدای سرعت نمی شود اما همیشه سرعت اطلاع رسانی از سرعت لازم برخوردار بوده است.
وی با اشاره به تاسیس ایرنا در سال 1313 شمسی گفت: ایرنا صاحب تجربه رسانه ای در کشور است و همواره اخلاق رسانه ای را در کنار کار عملکرد حرفه ای مبنای عمل خود قرار داده است.

 

نظرات:

loader