1396/10/23 تعداد بازدید: 911
print
تبادل تفاهمنامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و انجمن صنفی کارفرمائی شرکت های مهندسی آبیاری تحت فشار استان

تفاهمنامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و انجمن صنفی کارفرمائی شرکت های مهندسی آبیاری تحت فشار استان به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، به منظور توانمندسازی و افزایش مهارت نیروی انسانی  شاغل در بخش خدمات آبیاری کشاورزی و سند راهبردی مهارت و فناوری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سایر اسناد بالادستی تفاهمنامه همکاری آموزشی، با حضور افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و رضا منصوریان رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمائی شرکت های مهندسی آبیاری تحت فشار استان به امضا رسید.

این تفاهمنامه با هدف ارتقاء سطح مهارت اعضای انجمن صنفی، توسعه کمی و کیفی آموزش های مهارتی در حوزه آبیاری تحت فشار و تبادل دانش فنی و افزایش توان علمی و تجربی مریبان اداره کل و کارشناسان و متخصصان منعقد شده است و به مدت 2 سال دارای اعتبار می باشد.

بر اساس تفاهمنامه مذکور امکان بهره مندی مراکز آموزشی از توان، ظرفیت و تجهیزات انجمن برای ارائه آموزش های تخصصی به   کارآموزان و بالعکس و فراهم نمودن فضا و امکانات آموزشی و کارگاهی و انجام نیازسنجی آموزشی به عنوان بخشی از تعهدات انجمن لحاظ شده است.

اداره کل نیز درقالب این تفاهمنامه متعهد شده است تا کارگاه های آموزشی مورد نیاز انجمن را برگزار نموده و بر کیفیت و کمیت برگزاری دوره ها و نحوه کار مربیان و و فضا و تجهیزات نظارت مستمر داشته باشد.

 

 

 

 

نظرات:

loader