1397/05/29 تعداد بازدید: 886
print
برگزاری همایش هم اندیشی و تعاملات منطقه ای  ادارت کل  آموزش فنی و حرفه ای مناطق 1 و 8 کشور با حضور معاونین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد

همایش هم اندیشی و تعاملات منطقه ای ادارت کل آموزش فنی و حرفه ای مناطق 1 و 8 کشور با حضور معاونین سازمان آموزش فنی و حرفه ای در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، با حضور نادر فخری معاون توسعه مدیریت و منابع، علیرضا  حاتم زاده معاون آموزش ورضا باجولوند معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور همایش هم اندیشی و تعاملات منطقه ای  ادارت کل  آموزش فنی و حرفه ای مناطق 1 و 8 کشور، با عنایت به رویکردها و سیاست های ریاست سازمان صبح امروز( 29 مردادماه)در مشهد آغاز به کار کرد.

در این جلسه حاتم زاده در سخنانی ضمن تاکید بر مشخص سازی اولویت های هر حوزه هدف از اجرای این نشست را شناسایی برنامه  ها و تجربیات هر استان بر اساس ظرفیت  ها و توانمندی های بومی عنوان کرد.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید ریاست سازمان چندین عنوان برنامه برای سال جاری مصوب شده است که اجرای آن ها نیازمند اهتمام استان ها می باشد.

در ادامه این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز تبادل تجربه در جهت ایجاد وحدت رویه در سطح کشور را از مهمترین دلائل تشکیل مناطق از سوی رئیس سازمان برشمرد.

فخری یادآور شد: قطعا هر استان تجربه و کارایی موفقی را داشته است که قابل تسری به سایر استان ها می باشد.

وی تاکید کرد: در این طرح ستاد سازمان نقش پشتیبان را دار بوده و استان ها مجری هستند.

دربخشی دیگر از این نشست نیز معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر ارائه برنامه  ها و طرح هایی به دور از تک بعدی نگری تاکید کرد و افزود: لازم است که همه جوانب سنجیده و لحاظ شود و برنامه ها از نظم بهتری برخوردار گردند.

باجلوند خواستار توجه بیشتر دبیران مناطق و استان ها به دستورالعمل هاو پیام های رئیس سازمان شده و اضافه کرد: ضروری است که در طرح ها به مشکلات چرخه آموزش توجه بیشتری صورت گیرد.

 

نظرات:

loader