1395/10/27 تعداد بازدید: 1689
print
برگزاری نشست سالانه عاملین ذیحساب و امنای اموال مراکز آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی

رییس اداره اموال و اوراق بهادار اداره کل امور اقتصاد و دارایی خراسان رضوی در جمع عاملین ذیحساب و امنای اموال مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان بر ثبت اموال منقول مراکز در سامانه سادا تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، نشست سالانه عاملین ذیحساب و امنای اموال مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان جهت بررسی عملکرد سال 94 و همچنین تبیین اولویت ها و برنامه های کاری سال آتی برگزار شد.

در این نشست رییس اداره اموال و اوراق بهادار اداره کل امور اقتصاد و دارایی خراسان رضوی در جمع عاملین ذیحساب و امنای اموال مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان بر ثبت اموال منقول مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سامانه سادا تاکید کرد.

غازانی در توضیح افزود: همه هزینه ها براساس رویکرد سامانه برای این اموال مقدور خواهد بود.

وی همچنین در خصوص طبقه بندی اموال به منقول و غیر منقول سخن گفت و در مورد اموال مسروقه در دستگاه های اجرایی و فروش اموال اسقاطی و مازاد مواردی را مطرح نموده و به بررسی آخرین دستورالعمل ها در این زمینه پرداخت.

در ادامه این جلسه ابوالفضل بیات ذیحساب اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به تشریح قوانین مالیات مستقیم پرداخت و موارد پرکاربرد و ضروری را یادآور شد.

در پایان نیز بیات به سوالات مطرح شده حاضرین پاسخ داد.

 

نظرات:

loader