1397/12/04 تعداد بازدید: 1026
print
برگزاری مرحله نخست چهارمین دوره المپیاد تکنسین های برترایران(سامسونگ) در خراسان رضوی

رئیس اداره سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی از برگزاری مرحله نخست چهارمین دوره المپیاد تکنسین های برترایران(سامسونگ) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، امیر طالبیان شریف با اعلام خبر برگزاری آزمون فوق افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور سوم اسفندماه جاری با شرکت 88 نفر از علاقمندان و  تکنسین های استان در مشهد برگزار شد.

وی افزود: چهارمین المپیاد تکنسین های برتر ایران با هدف ترویج فرهنگ مهارت‌‏آموزی و ارتقاء سطح دانش فنی و تخصصی تکنسین‌ها، شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر مهارتی و قدردانی از آن ها، کشف استعدادهای برتر و معرفی تکنسین‌های برتر در بخش صنعت، ایجاد فرصت‏‌های شغلی مولد برای افراد با مهارت‌های تخصصی، معرفی آموزش‌‏های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصاد کشور در استان برگزار شده است.

طالبیان شریف یادآور شد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در حرفه های نصب و تعمیر محصولات و در چهار گرایش موبایل و تبلت، لوازم خانگی (یخچال و ماشین لباسشویی)، دستگاه‏‌های تهویه مطبوع (کولر گازی)، لوازم صوتی و تصویری (تلویزیون و سینمای خانگی/ساندبار) با هم به رقابت پرداختند که  در نهایت نفرات برتر جهت معرفی به مرحله بعد این رقابت های انتخاب خواهند شد.

وی ادامه داد: برگزاری این دوره از رقابت ها مورد بازدید معاون آموزشی و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قرار گرفت.

 

 

نظرات:

loader