1395/11/03 تعداد بازدید: 1837
print
برگزاری مراسم معارفه رییس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 مشهد

با حکم مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، رییس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 مشهد مشهد منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، با حکم مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، مهدی ملکی به عنوان رییس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 مشهد منصوب و معرفی شد.

مراسم معارفه مهدی ملکی به عنوان رییس جدید مرکز و تودیع جواد بینش رییس سابق مرکز مذکور با حضور جمعی از معاونین و روسای ستادی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 مشهد برگزار شد.

در این مراسم معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در سخنانی با اشاره به شرایط موجود، نیاز بازار کار و دغدغه مسوولین در خصوص معضل اشتغال اظهار کرد: لازمه رفع این مساله، کارآمدی و توانمندسازی نیروی انسانی و ایجاد مهارت در سطوح مختلف جامعه می باشد که این وظیفه بر عهده سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.

رضا سقاء خراسانی ادامه داد: تغییرات آموزشی در حوزه مراکز و کارگاه ها از اولویت های سازمان است.

وی خاطر نشان کرد: با حفظ روحیه تعامل و همکاری می توان به اهداف سازمانی دست یافت.

سقاء خراسانی ضمن ارج نهادن به روحیه تعامل و تلاش، آنرا لازمه پیشرفت و تعالی عنوان کرد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای رییس سابق مرکز، رییس جدید مرکز را به برداشتن گام های استوار در راه رسیدن به اهداف توصیه نمود.

در ادامه رییس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 مشهد ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرکل و مسوولین اداره کل، خواستار تبدیل این حسن اعتماد به حمایت شد و افزود: تلاش می شود تا با استفاده از همفکری و تخصص و تجربه همکاران، عملکرد مرکز به سمت مطلوب و تعالی سوق داده شود.

مهدی ملکی از منبع نیروی انسانی به عنوان نقطه اتکایی نام برد که می تواند با توان و تخصص و فکر و ایده خود مرکز را به تعالی و نیل به افق اهداف برساند.

همچنین جواد بینش رییس سابق مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2مشهد در سخنانی ضمن اشاره به تغییرات و توسعه مرکز مذکور همه اتفاقات خوشایند مرکز را نتیجه تلاش، کوشش و همدلی همکاران و مربیان مرکز دانست.

نظرات:

loader