1396/05/23 تعداد بازدید: 1990
print
برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: ورزش، تعالی دهنده روحیه نشاط و شادابی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی بانوان سازمان آموزش فنی و  حرفه ای کشور که به میزبانی این اداره کل در مشهد برگزار می شود، ضمن اشاره به شعار این دوره از مسابقات مبنی بر ورزش، نشاط، مهارت و تعالی سازمانی و اهتمام ریاست سازمان به مقوله ورزش و رفاه کارکنان، از ورزش به عنوان تعالی دهنده روحیه نشاط و شادابی نام برد.

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن اظهار خرسندی از میزبانی این مسابقات ادامه داد: ضروری است که افراد نه تنها برای کسب و حفظ سلامتی بلکه برای داشتن زندگی بهتر به ورزش بپردازند.

وی  از ورزش به عنوان یکی از تفریحات سالم و سودمند و نشاط انگیز نام برد که علاوه بر تأمین سلامتی و بهداشت جان و تن، به سلامتی روح انسان نیزکمک می‌کند.

رحیمی با تاکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری و  صرف زمان در ورزش خاطر نشان کرد:  سلامتی در سایه ورزش به دست می‌آید.

وی در ادامه برگزاری مسابقات ورزشی در مشهد را به دلیل مجاورت با بارگاه منور رضوی دارای جنبه ای معنوی و متمایز دانست و ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران اظهار امیدواری کرد که آنان در رقابتی همراه با رفاقت موفق باشند.

رحیمی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد فضای همدلی و رقابتی سازنده بین کارکنان و ترویج صمیمیت و همگرایی و روحیه نشاط و شادابی در کارکنان عنوان کرد.

در ادامه این مراسم پیام رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قرائت شد که در متن آن امده است:

بدیهی است که سلامت جامعه مرهون سلامت جسم و روح منابع انسانی می باشد و ورزش  در این راستا  ثمرات  ارزشمندی را به همراه دارد. به ویژه در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که رسالت بزرگ توانمندسازی  نیروی انسانی را عهده دار است، مشارکت پویا و چشمگیر کارکنان در برنامه های ورزشی از اهمیت والایی برخوردار است.

در ادامه این پیام آمده است: یقیناً برگزاری مسابقات ورزشی بر پایه اخلاق و انسان مداری ، رویداد فرهنگی ارزنده ای در راستای اثربخشی بیشتر برنامه ها و زمینه ساز تحقق اهداف عالیه سازمان آموزش های فنی و حرفه ای کشور می باشد.

 این پیام می افزاید: ضمن تقدیر از تمامی شرکت کنندگان و دست اندرکاران، امید آن است که برگزاری "سومین مسابقات ورزشی ویژه بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور "  در فضای رقابتی سالم و دوستانه، زمینه ساز ارتقای خیرجمعی و نشاط  در خانواده بزرگ این سازمان باشد. 

گفتنی است این رقابت ها با حضور ورزشکارانی از 14 استان کشورو در قالب 15 تیم به مدت 3 روز در رشته های دارت، تنیس روی میز، والیبال و شطرنج ادامه داشته و با معرفی تیم ها و نفرات برتر پایان خواهد یافت.

 

 

 

نظرات:

loader