1397/03/19 تعداد بازدید: 909
print

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور جشنواره انتخاب مربیان و روسای نمونه(برتر ) مراکز اموزش فنی و حرفه ای بخش دولتی را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اقدام به برگزاری برگزاری جشنواره انتخاب مربیان و روسای نمونه(برتر ) مراکز آموزش فنی و حرفه ای بخش دولتی نموده است.

این جشنواره در قالب مسابقه انگیزشی انتخاب مربیان و روسای نمونه(برتر ) مراکز آموزش فنی و حرفه ای بخش دولتی براساس عملکرد سال 96 در سه مرحله برگزار می شود.

واجدین شرایط جهت ثبت نام و شرکت در مرحله اول این جشنواره و اطلاع از منابع  آزمون می توانند به سایت پورتال جامع سازمان به آدرس www.portaltvto.com  مراجعه نمایند.

مرحله اول این جشنواره شامل شرکت در آزمون مقدماتی الکترونیکی براساس دانش سازمانی است که 21 و 22 خردادماه جاری برگزار خواهد شد.

در مرحله دوم شرکت کنندگان بایستی نسبت به تکمیل فرم های مربوطه و شرکت در مرحله استانی بر اساس مفاد شیوه نامه اقدام نمایند و    در مرحله سوم نیز نفرات برتر استانی جهت شرکت در مرحله کشوری براساس مفاد شیوه نامه معرفی خواهند شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره نتایج نهایی در 6 مرداد( روز ملی مهارت) اعلام خواهد شد.

 

نظرات:

loader