1397/09/05 تعداد بازدید: 872
print
برگزاری جشن بزرگ میلاد  پیامبر اعظم(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) در مشهد با حضور کارکنان آموزش فنی و حرفه ای

همزمان با سراسر کشور جشن بزرگ میلاد پیامبر اعظم(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) در مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، همزمان با سراسر کشور گردهمایی و جشن بزرگ کارکنان این اداره کل و مراکز آموزش فنی و حرفه ای مشهد به مناسبت خجسته زادروز پیامبر اعظم(ص) منادی توحید و پیام آور صلح و دوستی و میلاد پرسعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در سخنانی ضمن گرامیداشت ایام و تبریک ولادت حضرت ختمی مرتبت (ص) و امام جعفی صادق از تلاش های همکاران در جهت خدمت رسانی به جامعه تقدیر کرد.

افشین رحیمی در ادامه  اظهار کرد: ما در سازمانی خدمت می کنیم که می تواند هدیه ای نظیر مهارت و اشتغال را برای مردم داشته باشد که نتیجه آن نیز شادی و لبخند دائمی برای افراد است.

وی افزود: چیزی که آموزش های فنی و مهارتی را متمایز می سازد این است که بتوانیم با ارائه آموزش های کیفی و بروز لبخند واقعی را به مردم و جوانان هدیه بدهیم. 

رحیمی خاطر نشان کرد: امروز به میمینت و برکت این روز مبارک بایستی با هم عهد کنیم که در حیطه وظایف کاری خود هرچه بیشتر در خدمت آموزش باشیم تا کارآموزان پس از کسب آموزش و مهارت بتوانند وارد بازار کار و حوزه اشتغال گردند.

این مراسم با اجرای مدیحه سرایی و همچنین اجرای سرودها و برنامه های شاد و مفرح همراه بود.                                        

 

 


                                    

 

 

 

نظرات:

loader