1396/05/26 تعداد بازدید: 2415
print
برگزاری اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد

سومین دوره مسابقات ورزشی بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد با معرفی نفرات برتر پایان یافت


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات ورزشی بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد با معرفی نفرات برتر چهار رشته مسابقات در گروه های تیمی و انفرادی با حضور جمعی از مسوولین استانی و شهری برگزار شد.

در این مراسم افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در سخنان خود ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان این دوره از رقابت ها اظهار کرد: برگزاری سومین دوره از مسابقات در مشهد علاوه بر حضور در جوار بارگاه منوررضوی و حظ معنوی آن، نشان از توجه دولت تدبیر وامید و ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به ورزش و رفاه کارکنان و به طور خاص بانوان دارد.
وی ادامه داد: گواه این مساله ارائه بیش از 45 درصد از آموزش های مهارتی بخش دولتی و 70 درصد آموزش های مهارتی بخش خصوصی در حوزه بانوان است.
رحیمی هدف از برگزاری مسابقات ورزشی بانوان را توجه به سلامت و تقویت روحیه همدلی و همگرایی و نشاط در بانوان همکار عنوان کرد که نتیجه آن نیز بهبود عملکرد سازمان خواهد بود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی ضمن تقدیر از تلاش های ورزشکاران ، بر رعایت اصول قهرمانی، انسانیت و معنویت در همه زندگی و سرلوحه قرار دادن این اصول تاکید کرد.
 
در ادامه این مراسم از تیم ها و نفرات برتر هر رشته تقدیر شد.
گفتنی است سومین دوره مسابقات ورزشی بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از 23 تا 25 مردادماه جاری در رشته های دارت والیبال تنیس روی میز و شطرنج در مشهد برگزار شد.

 

نظرات:

loader