1396/08/10 تعداد بازدید: 1600
print
بازدید نمایندگان کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان از اجرای دوره های آموزشی ویژه اتباع در مراکز آموزش فنی و حرفه ای مشهد

کازگاه های مراکز آموزش فنی و حرفه ای مجری دوره های آموزشی ویژه اتباع در مشهد مورد بازدید نمایندگان کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی،ساوالاشیبمبه، برایان لوند و رضا امامی، نمایندگان کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان با همراهی رضا سقاء خراسانی معاون آموزشی این اداره کل از کازگاه های مراکز آموزش فنی و حرفه ای شماره1، 2 و خواهران مشهد به عنوان مجریان دوره های آموزشی ویژه اتباع بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که با هدف بررسی ارائه آموزش های مهارتی ویژه اتباع صورت گرفت، سقاء خراسانی به ارائه گزارشی از عملکرد آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در حوزه اتباع از ابتدای اجرای این طرح تا سال جاری پرداخت.

وی اظهار کرد: طی شش ماهه  نخست سالجاری55 هزار و 933 نفر ساعت  آموزش مهارتی در قالب آموزش های 18 رشته برای اتباع ساکن در استان به اجرا درآمده است.

وی افزود: در طی این 18 دوره 243 کارآموز مهارت های فنی رشته های مورد نیاز خود را فرا گرفته اند.

نمایندگان کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان طی این بازدید بر لزوم رهگیری اشتغال کارآموزان اتباع تاکید کردند تا تاثیر آموزش های مهارتی بر ارتقاء سطح معیشت آنان از طریق اشتغال مشخص گردد.

گفتنی است در سال جاری مراکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 1، 2، خواهران و ارم در مشهد و همچنین در مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام به اجرای دوره های آموزشی ویژه اتباع پرداخته اند.

نظرات:

loader