1397/08/29 تعداد بازدید: 1351
print
بازدید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی از مرکز کاشمر

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در جمع مدیران آموزشگاه های آزاد کاشمر گفت: آموزش های مهارتی بخش خصوصی باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی در سفر به شهرستان کاشمر از کارگاه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهر بازدید نمود.

در این بازدید پروژه های در حال ساخت مرکز از جمله تولید بیو گاز ، سازه های تاشو ، سایبان هیدرولیک و ... مورد بازدید قرار گرفت.

در ادامه این سفر رحیمی در نشستی با حضور مدیران و موسسین و مربیان آموزشگاه های آزاد شهرستان حضور یافت.

وی در این جلسه بر کیفیت آموزش های مهارتی در بخش خصوصی اشاره کرد و گفت : آموزش های مهارتی بخش خصوصی باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا افرادی که آموزش های مهارتی را فرا می گیرند بتوانند در جهت اشتغال و کسب درآمد زایی در جامعه گام بردارند.

وی یکی از رویکرد های سازمان آموزش فنی و حرفه ای را آموزش بازار محورو نیاز سنجی حوزه روستایی عنوان نمود و از آموزشگاه های آزاد شهرستان خواست تا با تعامل هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی شهرستان بتوانند دوره های آموزشی را برگزار نمایند .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی بروزرسانی تجهیزات، بروزرسانی آموزش ها و آموزش مطابق نیاز بازار را موراد مهم و ضروری در اشتغال پایدار در شهرستان عنوان نمود.

 در پایان نقطه نظرات و دیدگاه های مدیران آموزشگاه های آزاد شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 

 

 

نظرات:

loader