1396/10/12 تعداد بازدید: 793
print

با ابلاغ بخشنامه شماره 14 اداری از سوی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مسؤولیت انجام بخشی از وظایف مربوط به نیروی انسانی به ادارات کل استان ها و مرکز تربیت مربی تفویض شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نامگذاری شده است و همچنین در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید، بر اساس این بخش نامه مسئولیت انجام بخشی از وظایف مربوط به نیروی انسانی اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی درخصوص تهیه و صدور احکام کارکنان و سایر موارد به  ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استان ها و مرکز تربیت مربی واگذار می شود.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، شفاف سازی، افزایش بهره­وری و تمرکز زدائی و اعطای اختیارات لازم به مدیران کل استان ها برای اداره واحدهای تحت سرپرستی خود از طریق تفویض اختیار و همچنین تسریع در انجام امور از جمله اهداف ابلاغ این بخشنامه است.

بخشی از موارد تفویض شده به شرح بخشنامه مذکور شامل: موارد مربوط به صدور احکام کارگزینی، ارتقای طبقه، ارتقای رتبه شغلی، انتصابات، انتقال مأموریت و تعیین محل خدمت، موارد مربوط به آرای محاکم قضائی؛ آرای قطعی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری وآرای گزینش، اخذ تائیدیه های پرسنلی می شود.

از دیگر موارد تفویض شده به ادارات کل و مرکز تربیت مربی می توان به مشمولین وظیفه، تمدید قرارداد کارمندان غیر رسمی(پیمانی، قراردادی و کارگری)،ارزیابی عملکرد کارمندان( رسمی، پیمانی و قراردادی)، احتساب سوابق  تجربی و  اعضای کمیته سرمایه انسانی استان اشاره کرد.

 

شایان ذکر است، مفاد این بخشنامه جایگزین بخشنامه های قبلی و تمامی مکاتبات مرتبط با این موضوع می شود. 

 

 

نظرات:

loader