1396/10/20 تعداد بازدید: 1251
print
انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و شرکت پرین بتن آمود

تفاهمنامه همکاری مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و شرکت پرین بتن آمود به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، طی نشستی تفاهمنامه همکاری مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و شرکت پرین بتن آمود به امضا افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و غلام عباس همتیان اشرفیان مدیرعامل شرکت مذکور رسیده و مبادله شد.

این تفاهمنامه به منظور تقویت و توسعه همکاری های متقابل آموزشی، پژوهشی و افزایش مشارکت کارشناسان طرفین و کمک به ارتقای بهره وری و کیفیت تولیدات ملی، سطح کیفی آموزش سرمایه انسانی فنی و تخصصی در حوزه راهبردی و نیز هم افزایی و استفاده از توان علمی و اجرایی طرفین در جهت حمایت از تولید و اشتغال پایدارمنعقد شده است.

همکاری در جهت استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های علمی و اجرایی طرفین  در راستای هم افزایی ظرفیت های موجود، ارتقاء سطح مهارتی و حرفه ای نیروهای شاغل در صنعت بتن سبک اتو کلاو شده و همچنین تبادل دانش فنی و آشنایی با تکنولوژی روز و افزایش توان علمی و تجربی مربیان و کارشناسان و متخصصان از جمله اهداف مد نظر در این تفاهمنامه عنوان شده است.

اجرای طرح های آموزشی مشترک به منظور تربیت نیروی انسانی مورد نیاز پروژه های صنعتی و عمرانی از دیگر اهداف تفاهمنامه مذکور می باشد.

گفتنی است این تفاهمنامه به مدت سه سال دارای اعتبار می باشد

 

نظرات:

loader