1397/11/17 تعداد بازدید: 1026
print
انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی وکمیته امداد امام خمینی استان

همزمان با ایام دهه مبارک فجر تفاهمنامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی وکمیته امداد امام خمینی استان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در راستای کیفیت بخشی سطح دانش فنی و حرفه ای جامعه و ایجاد و ارتقاء توانمندی های فنی و حرفه ای اقشار محروم و آسیب پذیر به ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهره مندی هرچه بیشتر آنان از فرصت های آموزشی و افزایش دسترسی به فرصت های شغلی جدید، به میمنت روزهای مبارک دهه فجر، تفاهمنامه همکاری آموزشی با حضور افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و حبیب ا... آسوده رئیس کمیته امداد استان به امضا رسید و مبادله شد.

این تفاهمنامه با هدف برگزاری دوره های آموزش فنی و حرفه ای، کارآفرینی، دوره های آمادگی شغلی و به ویژه مشاغل خانگی مورد نیاز جامعه هدف کمیته امداد با رعایت استانداردها و آئین نامه های آموزشی سازمان اموزش فنی و حرفه ای، جهت دستیابی آنان به مهارت های فنی و تخصص مورد نیاز بازار کار با همکاری دو دستگاه و بررسی و ارائه راهکارهای مشترک جهت ارتقاء سطح معیشت و زندگی جامعه هدف کمیته از طریق آموزش های مهارتی منعقد شده است.

 

بر اساس این تفاهمنامه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان متعهد شده است تا برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی خاص ویژه متقاضیان آموزش های مهارتی معرفی شده از سوی کمیته امداد و برگزاری آزمون پایان دوره  آموزشی و صدور گواهینامه برای پذیرفته شدگان را انجام دهد.       

 

بررسی و شناسایی نیاززهای آموزشی و مهارتی مددجویان و اعلام آن به  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و همچنین مشارکت در تامین تجهیزات ، مواد مصرفی و حق التدریس مربیان و همکاری در برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش و حمایت از مسابقات ملی مهارت، بخشی از تعهدات کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی در این تفاهمنامه می باشد.

 

 

 

نظرات:

loader