1397/12/08 تعداد بازدید: 811
print
انعقاد تفاهمنامه برگزاری آزمون ادارات کل آموزش فنی و  حرفه ای و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی

مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، تفاهمنامه برگزاری آزمون به امضا رساندند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، با حضور افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و محمد سنجری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تفاهمنامه برگزاری آزمون به امضا رسیده و مبادله شد.

این تفاهمنامه در راستای نیل به اهداف دولت الکترونیک و خدمت رسانی مطلوبتر و همچنین حذف آسیب های برگزاری آزمون به شیوه سنتی و همچنین در راستای تحقق مدیریت سبز و صرفه وجویی در مصرف کاغذ و لوازم  التحریر و با موضع اجرای آزمون برای دوره های کوتاه مدت معرفی شده از سوی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان منعقد شده است.

براساس این تفاهمنامه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان متعهد شده است که  سالن         برگزاری آزمون و  بستر نرم افزاری مناسب جهت برگزاری آزمون های الکترونیک مورد نظر را فراهم ساخته و آزمون ها را برگزار نماید و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز متعهد شده است تا اطلاعات آزمون دهندگان را در سامانه ثبت نماید.

در مراسم تبادل این تفاهمنامه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدفمند سازی آموزشی  را نیازمند نیازسنجی مناسب عنوان کرد.

سنجری در ادامه یکی از عوامل موثر در ایجاد بیکاری را فقدان مهارت توصیف کرد و افزود: این مساله به خصوص در جمعیت دانش آموختگان دانشگاهی بیشتر دیده می شود که نشان از لزوم مهارت آموزی در آنان دارد.

در این مراسم رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به تشریح مزایای آزمون الکترونیک پرداخت و گفت: ارائه خدمات بهتر رضایت عمومی را در پی دارد.

 

 

 

نظرات:

loader