1396/06/28 تعداد بازدید: 1431
print
انتصاب رئیس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام

مراسم معارفه رئیس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، مراسم معارفه و تکریم رئیس  مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام  با حضور فرماندار شهرستان و معاونین و مدیر حراست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد.

در این آئین مهدی سرداریان  بعنوان رئیس جدید مرکز معرفی شد و از تلاش ها و خدمات جواد اسماعیلی اسکندری رئیس سابق مرکز تقدیرو تشکر بعمل آمد.

علی رستمی فرماندار شهرستان تربت جام  در این مراسم با تجلیل از خدمات اسکندری خواستار راه اندازی مرکز آموزش فنی حرفه ای ویژه خواهران و ساخت مرکز جدید با توجه به فرسوده بودن ساختمان مرکز فعلی شد .

وی با تاکید بر اینکه مدیر جدید می بایست جایگاه شهرستان را در حوزه آموزش ها و مهارت فنی و حرفه ای ارتقاء دهد برای رئیس جدید مرکز آروزی توفیق نمود.

در ادامه رضا سقاء خراسانی معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به نقش و جایگاه آموزش و مهارت آموزی و بیان سیاست های کلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای آموزش های متناسب با شرایط و نیاز هر منطقه را برای کمیت و کیفیت بخشی به آموزش ها و مهارت آموزی یاد آور شد.

وی بر استفاده از تمامی ظرفیت های مرکز به ویژه در بخش خصوص تأکید کرد و از رئیس جدید مرکز خواست تعامل و همکاری با آموزشگاه های آزاد و مجموعه ادارات و اصناف شهرستان  افزایش یابد و برای ایجاد روحیه کارآفرینی تلاش بیشتری صورت گیرد.

 

 

نظرات:

loader