1396/11/11 تعداد بازدید: 864
print
امام جمعه بردسکن:  داشتن مهارت ما را به توسعه اقتصادی نزدیک می کند

امام جمعه بردسکن گفت: داشتن مهارت کشور را به توسعه اقتصادی نزدیک می کند، بنابراین آموزش و مهارت برای نیروی انسانی موثرترین اقدام می تواند باشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی،  حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر امینی در دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و جمعی از خیرین وقف مهارت آموزی،که در دفتر امام جمعه بردسکن صورت گرفت اظهار کرد: ایجاد فرصت‌های مناسب شغلی، افزایش تولید و درآمد افراد جامعه از جمله مواردی است که فنی وحرفه‌ای در آن نقش دارد.

وی افزود:  تقویت بنیه اقتصادی خانوارها و کاهش بیکاری از آثار آموزش‌های موفق در مراکز فنی و حرفه‌ای است و این اداره توانسته است با جلب توجه آحاد جامعه به‌خوبی فعالیت‌های خود را در جامعه ایفا کند.

امام جمعه بردسکن یکی از ضرورت‌ها و الزامات رشد و توسعه اقتصادی را داشتن یک نظام آموزشی برای ایجاد مهارت‌های لازم در سرمایه‌های انسانی برشمرد و ادامه داد: در اسلام  توجه خاصی به داشتن مهارت و یادگیری و آموزش شده است.

امینی در این دیدار اظهار کرد: در رابطه با اقتصاد مقاومتی با ایجاد آموزش‌های مختلف به مردم سرعت مضاعف پیدا می‌کند.

وی به آموزش فارغ‌التحصیلان، بانوان و دیگر گروه‌های جامعه تاکید کرد و گفت: داشتن مهارت منجر به اشتغال می‌شود و امید است با استفاده از ظرفیت خوب خیرین در بردسکن، مرکز فنی وحرفه‌ای نهایت استفاده را ببرد.

در این دیدار مدیرکل آموزش  فنی وحرفه‌ای خراسان رضوی از تعامل به‌وجود آمده در بردسکن  به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: مرکز استان کمک و مساعدت لازم را برای برنامه‌های آموزشی و اهداف طرح‌ها در برددسکن خواهد داشت.

افشین رحیمی هدف از آموزش‌های مهارتی را  ایجاد اشتغال صحیح نام برد و افزود: در سفر به بردسکن، انجمن واقفین مهارت آموزی، کارآفرینی و اشتغال شکل گرفته است و در جلسه‌ای راه‌های همکاری مورد تبادل نظر قرار می‌گیرد.

نظرات:

loader