1395/11/11 تعداد بازدید: 1869
print

ویژه برنامه های دهه فجر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در آستانه فرا رسیدن ایام ا... دهه فجر، ستاد بزگداشت دهه فجر این اداره کل با حضور مدیرکل و روسای ستادی، تشکیل جلسه داد و ویژه برنامه های  این ایام را اعلام کرد.

براساس اعلام این ستاد در این ایام مراکز آموزش فنی و حرفه ای معلولین در مشهد و مرکز ارتقاء مهارت شهرک صنعتی چناران افتتاح و به بهره برداری می رسد.

برگزاری مراسم غبار روبی مزار شهدا، برگزاری مسابقه وصیت نامه سایسی الهی حضرت امام (ره)، دیدار با امام جمعه (با یاد امام انقلاب)، ارائه آموزش های مهارتی با تخفیف ویژه ایام از سوی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای بخشی از برنامه های این اداره کل در دهه فجر می باشد.

همچنین مسابقات آزاد در چند رشته مهارتی به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان برگزار خواهد شد.

شرکت در مراسم نمادین استقبال از هواپیمای حامل امام خمینی(ره) و گلباران آن و همچنین حضور شکوهمند در مراسم راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های شاخص این اداره کل در دهه فجر می باشد که به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است تمامی برنامه های فوق به مراکز آموزش فنی و  حرفه ای استان ابلاغ شده است تا با  هماهنگی فرمانداری ها و شورای تبلیغات اسلامی شهرستان ها اجرایی گردد.

نظرات:

loader